Saturday, December 19, 2009

...death 4 da hipocrit parasHit...

Dahulu aku memang memujamu....memapahmu setiap kau terjatuh....menemani kesendirianmu....menyelimutimu dengan kasihku.....namun kini semua berubah...kau telah menentukan langkah kecilmu.....andai aku diberi kesempatan untuk menemuimu, ijinkanlah aku....tentu aku bukan hendak membelaimu....aku ingin memegang rambutmu...membenturkan kepalamu ke lantai....menginjak wajahmu....aku ingin melihat cairan otakmu yang bercampur darah keluar melalui semua lubang di mukamu....hmmmm...membayangkannya membuatku tersenyum manis.....menyeringai setan di pundak kiriku....tapi, itu terlalu mudah untukmu nampaknya....matimu terlalu cepat...aku ingin matimu perlahan.....menyiksamu.....aku ingin melihatmu meregang nyawa di depanku....melihatmu berlutut memohon separuh arwahmu yang telah meninggalkan ragamu....melihat arwahmu perlahan2 keluar dari ubun2mu.....

No comments:

Post a Comment